Wybierz swój język


 Legendarne Czyny Agudara składają się z 5 misji jednorazowych. Za "zdanie" pojedynczego czynu otrzymuje się 1500 punktów doświadczenia, 50 000 męstwa oraz 100 reputacji Podziemnych Rycerzy. Po wykonaniu wszystkich czynów pojawia się możliwość zdania misji "Legendarne Czyny Agudara", za którą zdobywa się 3000 punktów doświadczenia, 100 000 męstwa i 200 reputacji Podziemnych Rycerzy.

Warunkiem odebranie czynów od ico humanStróża Szoduico magmarStróża Wigora jest wykonanie misji na wstąpienie do Podziemnych Rycerzy (więcej o misjach inicjacyjnych dowiecie sie Tutaj).

Uwaga: Posiadając blokadę męstwa, za wykonanie każdego z czynów zamiast męstwa otrzymamy specjalny certfikat na 50 000 męstwa, który automatycznie zostanie użyty po osiągnięciu kolejnego poziomu postaci. Nie dotyczy to misji głównej.

Pierwszy Czyn Agudara
Drugi Czyn Agudara
Trzeci Czyn Agudara
Czwarty Czyn Agudara
Piąty Czyn Agudara

 

Pierwszy Czyn Agudara

Od kogo: ico humanStróż Szoduico magmarStróż Wigor

Twój cel: Wygraj 6 kolejnych bitew w Krystalicznych Jaskiniach. Porażka, remis lub wyjście z Jaskini resetuje serię. Liczba kolejnych zwycięstw automatycznie zapisze się w Plecaku, zakładka Charakterystyka.

Wyczyn robimy tylko ze zgraną i dobrze przygotowaną ekipą - czyli wszystkie możliwe błogosławieństwa i dostępne moroki, wierzchowce. Nie polecam pośpiechu, lepiej poczekać aż się grupa przygotuje niż iść samemu i przegrać a potem zaczynać na nowo.


Nie da się wykonać jednocześnie z misją powtarzalną "Seria Zwyciestw w Krystalicznych Jaskiniach"levelup group icon reputation

 

 

Drugi Czyn Agudara

Od kogo: ico humanStróż Szoduico magmarStróż Wigor

Twój cel: W czasie jednej bitwy w Krystalicznych Jaskiniach zbierz i oddaj do wagonika w bazie 113 zielonych kryształów energetycznych. Informacja o liczbie oddanych kryształów będzie w Plecaku, zakładka Charakterystyka.

Grając taktycznie i współpracując w grupie jest to dość prosta sprawa. Co ważne: należy sobie przygotować dwie rzeczy - miejsce w plecaku i prędkość. Czyli załatwiamy sobie jak najlepsze blesy na prędkość - na lvl 3-4 będzie to paramartha, eliksiry prędkości i ołtarz prędkości znajdujący się przed wejściem do jaskini zielonych kryształów. Doskonale sprawdza się też Koza Zinka, dosiadając jej będziemy biegać po instancji w iście szalonym tempie ;) Idąc robić ten wyczyn nie bierzemy moroków! Potrzebujemy maksymalną ilość miejsca w plecaku, pozbywamy się wczesniej wszystkich zbędnych rzeczy - do skrytki, na przetrzymanie czy wrzucamy na Aukcję. Mając 23 wolne miejsca musimy wykonać pięć rundek do bazy i z powrotem. Dodatkowo, chodząc ze zgraną grupą (a najlepiej na 2 grupy po 4 i 5 graczy) można ten czyn wykonać w trakcie pierwszego, czyli 6 wygranych z rzędu.

Taktyka: jeden mocny gracz z grupy idzie na skrzyżowanie przeciwników i stara się ich tam wyłapywać by nie oddawali kryształów. Drugi mocny gracz staje przed jaskinią z zielonymi kryształami od strony przeciwników i pilnuje by nikt nie przeszkodził Ci w zbieraniu. Pozostali gracze mogą zbierać w tym czasie i walczyć, ważne by nie oddali więcej niż 274 pkt łącznie. Jeśli oddadzą więcej to niestety nie zrobisz czynu gdyż 113 kryształów to 226 pkt a komplet pkt kończący instancję to 500.levelup group icon reputation

 

Trzeci Czyn Agudara

Od kogo: ico humanStróż Szoduico magmarStróż Wigor

Twój cel: Walcząc w Krystalicznych Jaskiniach, pokonać strażników w bazie przeciwnika i zdobyć Imonian Wartowników 10 szt.

Imoniany mają 24 godz ważności, nie trzeba ich zebrac w jednej jaskini, jest to jednak możliwe. Wartowników w bazie jest pięciu, na ogół do walki dołącza się 2-3, pozostałych trzeba bić osobno. Po zabiciu całej piatki musimy poczekać około 30 minut aby się zrespiły i zaczynamy zabawę od nowa. Ważne: na lvl 3-4 potrzebujemy masę moroków, na jednego wartownika potrzeba 7-9 moroków tygrysa! Bardzo przydatne są tu moroki z Jarmarku lub za brylanty. Bardzo kosztowna misja na niskich poziomach. Uwaga: jesli zginiesz w walce, to zdobędziesz imoniany tylko tych wartowników, którym zadałeś straty. Nie dostaniesz imonianów zabitych przez same moroki. Trzeba też pamiętać o tym, że dropu imonianów nie dostają wszyscy w grupie, jest tylko jeden z jednego strażnika, więc jeśli pomaga Ci ktoś w walce z aktywną misją to Imonian może się dostać jemu.

Taktyka: Silni gracze obstawiają wszystkie 3 jaskinie z kryształami i skrzyżowanie przed bazą przeciwnika. Mają za zadanie przetrzymać przeciwników w walkach kiedy będziesz bił wartowników tak aby nie dołączyli do Twojej walki po stronie wartowników i nie przeszkodzili Ci w wykonaniu zadania. 1-2 graczy z Twojej drużyny powinno być w pobliżu, by w razie potrzeby przyjść Ci z pomocą i rzucić kolejne moroki. Uwaga: najlepiej by mieli oni już ten czyn zrobiony, tak by nie zabrali Imonianu.levelup group icon reputation

 

 

Czwarty Czyn Agudara

Od kogo: ico humanRycerz Fercico magmarRycerz Blou

Twój cel: Walcząc w Starej Świątyni Wybrańców stwórz Energetyczne Sfery 200szt. Ilość zdobytych sfer widoczna będzie w Plecaku, zakładka Charakterystyka.

Sferki robione na Arenie Podziemych Rycerzy również liczą się do czynu, dlatego warto połączyć obie misje i zbierać sfery w trakcie robienia Piątego Czynu na Arenie z żetonami. Minimum 50 szt w ten sposób nam wpadnie. Potem po prostu chodzimy na Świątynię lub Areny jak najczęściej. Oczywiście nie chodzimy na żadne instancje z przypadkowymi graczami! To bardzo ważne, gdyż zgrana ekipa niemal gwarantuje wygraną. Mając dobrą taktykę można wygrywać nawet z silniejszymi przeciwnikami.levelup group icon reputation

Piąty Czyn Agudara

Od kogo: ico humanRycerz Bercico magmarRycerz Kabur

Twój cel: Walcząc na Arenie Podziemnych Rycerzy zbierz dziesięć Żetonów 5 zwycięstwa. Przegrana, remis badź wyjście z Areny przerywa serię. Trzeba znów zaczynać od Żetonu 1 zwycięstwa. Na szczęście nie tracimy wcześniej zdobytych Żetonów 5 zwycięstwa.

Najlepiej rozpocząć jednocześnie z Czwartym Czynem Agudara. Żetony mają ważność 14 dni, więc od zdobycia pierwszego, mamy tylko tyle czasu na wygranie 50 Aren. Oczywiście chodzimy na instancję przygotowani i ze sprawdzonym partnerem. Arena jest jedyną instancją, gdzie nie używa się moroków, a jedynie wierzchowce - dlatego najlepiej jest zacząć własnie od wykonania tego czynu jeszcze na 3 poziomie, kiedy ich nie ma. Przy oszczędzaniu doświadczenia - nie robimy żadnych innych misji (prócz inicjacyjnych dla Podziemnych Rycerzy), nie bijemy potworków - na pewno nam się to uda. Przy dobrych wiatrach i z dobrym partnerem zebranie kompletu żetonów to kwestia nawet 3-4 dni. Uwaga: Żetonów 5 zwycięstwa nie oddajemy Rycerzowi dopóki nie zbierzemy kompletu w Plecaku! O ile pamiętam, wszystkie Czyny zaliczane są automatycznie. Zaraz po wykonaniu otrzymujemy stosowne info na czacie. Nie zajmują miejsca w Plecaku więc nie ma problemów z przechwowywaniem. Pozostałe żetony też trzymamy, ponieważ przy oddawaniu wpada nie tylko męstwo i reputacja ale także i doświadczenie, a to akurat nam zbędne aż do zakończenia czynu. Kiedy czyn jest zakończony, wówczas udajemy się do Strażnika i oddajemy wszystkie żetony. Dodam, że będziemy się bardzo fajnie czuli oddając je jednocześnie, ponieważ wpadnie sporo męstwa i reputacji z takiej ilości żetonów ;)

levelup group icon reputation

Opis czynów by Eventyr