Wybierz swój język

Bagno Bogelfa

boloto1

Dawne bagno, pogrążone w gęstej mgle i wiecznej tajemnicy. Labirynt zaplątanych ścieżek i przejść, w którym grasują jadowite potwory. To właśnie tutaj, jeśli wierzyć legendzie, żyje straszny wychowanek starożytnych mocy mokradeł - Bogelf [9] . Jego historię można przeczytać tutaj.

Instancja otwarta jest przez 12 godzin co 3 dzień. Dostępna dla graczy odtbl-shp level-icon6, jednak zaleca się ją graczom, którzy osiągnęlitbl-shp level-icon8.
Wejście znajduje się w lokacjachico humanPodnóże Kurhanu iico magmarOsada Mentalia. Wejście możliwe tylko w minimum 3 os. grupie.

Korzyści:

Instancji składa się z 11 lokacji. Mapa ogólna wygląda tak:

bagno mapa

Przejścia między lokacjamii mogą być zablokowane w różnych kopiach instancji, dlatego przejście przez bagna nie zawsze jest proste i jednoznaczne.

 

Misje i reputacje:

Chełpliwy adorator -tbl-shp level-icon9
Jeśli pokonasz Bogelfa [9] , możesz otrzymać unikalny artefakt - kwiatek «Serce Bagien» i podnieść reputację Dżagernatów do 2000 pkt. Jeśli zaniesiesz kwiatek «Serce Bagien»ico humanwiedźmie Gredei lubico magmarczarodziejce Brugildzie, dostaniesz od niej w zamian rtęć. Ilość rtęci zależy od poziomu reputacji Dżagernatów.

 

Polowanie:

Instancja bardzo dobra do polowania na potworytbl-shp level-icon9-10. Ficylie i Hakurty są podobne do pozostałych w swojej grupie (skorpiony) jednak mają nietypową cechę - mogą ukąsić jadem dowolną ilość razy. Efekt ukąszenia można zdjąć zwojem Antidotum. Zabite raz potwory nie wskrzeszają się. Instancję zamieszkują także Drzewostwory-grzybiarze, gracze posiadający Poradnik mogą dostać z niego ze średnim prawdopodobieństwem Grzyby schizki (1-2 szt.) lub trujące, im wyższy poziom gracza tym mniejsza szansa na znalezienie dobrych grzybów (do10 włącznie często spadają schizki, od11 w 80% spadają grzyby trujące). Grzyby spadają wszystkim graczom biorącym w walce.

Drzewostwór-grzybiarz:tbl-shp level-icon9, 1342 pkt. życia, ciosy 60-80 bez bloku
Żrący Hakurt:tbl-shp level-icon 9 1492 pkt. życia, ciosy 70-90 bez bloku, często stosuje Toksyczne Ukąszenie
Żraca Ficylia:tbl-shp level-icon 10 1603 pkt. życia, ciosy 80-90 bez bloku, często stosuje Toksyczne Ukąszenie

 

Bossowie i dropowane przez nich unikalne artefakty: 

 

Bardzo nieprzyjemny potwór, przynajmniej dla graczy niemagicznych. 9202hp, bije ok 70-110 (bez bloku), krytyki ok. 250. Posiada ciekawą funkcję: jeśli uderzy się go w bloku, potwór używa magi i zadaje około 250 obrażeń. Dlatego używanie bloku jest bezużyteczne. Wzywa także około 20 małych pająków i żmijek  [5] (387hp), które same w sobie nie są niebezpieczne, ale mogą gryźć i wytruć do 120hp. Hakurty wzywa też w momencie śmierci przeciwnika (gracza, nie moroka). Jeśli będziecie posługiwac się lingami, rzucajcie je niewielkimi partiami, po 1-2, ponownie w celu unikniecia sitowia, to samo stosuje się do wierzchowców. Bogelf rzuca następujące czary:

Trujące sitowie - wszystkie straty (fizyczne i magiczne), które zadaje się bossowi  zadawane są również graczowi. Czar można usunąć zwojami Rozpraszania Magii (patrz tutaj). Rekomenduje się ściągać efekt z siebie nie od razu ale bezpośrednio przed ciosem, w przeciwnym razie istnieje ryzyko iż po ściągniećiu efektu po chwili zostanie nałożony nowy. Bogelf używa tego efektu nieograniczoną ilość razy w walce na wszystkich uczestników, co czasami może przynieść pewne trudności.
Siła serca - przywraca życie bossa o 3000hp, boss używa tego czaru dwukrotnie przy 50% i 10% poziomu życia, można zdjąć zwojami Antymagii (patrz tutaj)

Zaopatrzenie bojowe:

Na bossa każdy gracz w grupie musi mieć zwoje Rozpraszania Magii, przynajmniej jeden gracz musi mieć zwoje Antymagii (najlepiej Atleta).

Gracze niemagiczni dwa sloty rozproszenia czarów (zielone) a jeden, zazwyczaj atleta, zamiast jednego slotu rozproszenia ma mieć 1 slot antymagii. Gigant obowiązkowo, leczenie, mozna 2 sloty zwojów leczenia. łamignaci moga uzywać elek wampira i bic żądzą.

Magiczni łamignaci i spryciarze elka atszu, ducha, dwa sloty many, 1-2 rozpraszania, gigant, elki zycia albo zwoje leczenia, atleci gniew. Bogelfa bić magią, pająki fizycznymi ciosami, leczyc się żądzą.

 

Taktyka walki:
1. Nie używać bloku. Bogelf na blok odpowie za każdym razem uderzeniem krytycznym
2. Przed walką z Bogelfem należy wyczyścić lokację ze Żrących hakurtów i Żrących ficylii
3. Walczyć ostrożnie, nie wolno dopuścić do śmierci gracza gdyż Bogelf przywoła ficylie

Dropy z bossa:

10 pkt. reputacji Dżagernautów do 2000 pkt.

kwiatek «Serce Bagien», jeśli przerobiłeś podręcznik, dostępny od 10 punktów Wiedzy Tajemnej. Można wymienić na 25-124 rtęci. Dla poziomów 11+ kwiatek spada nieprzekazywalny.
 

 

Reliktowa Kośćdo poziomu 10, z niewielkim prawdopodobieństwem spada losowo do plecaka członka grupy

 

 



Skrytki


We wszystkich lokacjach na bagnie znajdują się wypukłe kępki trawy, które mogą być zbadane w celu uzyskania czegoś wartościowego (z wyjątkiem lokacji z Bogelfem). Niestety tylko jedna kępka da nam coś ciekawego i za każdym razem jest to losowe, która. Możemy więc znaleźć skarb od razu po wejściu na bagno lub dopiero w ostatniej lokacji. Skrytkę może sprawdzić tylko jeden członek grupy raz w czasie instancji.

W każdej lokacji na polowaniu można złapać ropuchę bagienną. Liczba ropuch jest losowa, mogą więc być tylko w jednej lokacji lub we wszystkich.
Podczas spaceru przez bagno powinniśmy być ostrożni, ponieważ zamieszkują tam jadowite stworzenia, które lubią jeść przechodniów.

Co można znaleźć:
pęcherzykowaty metal
skórę ragtichrona
rzadki zwój zatrucia 3 szt.
rzadki zwój leczenia 5 szt.
efryl 5 szt.
efryl niskiej jakości 3 szt.
stertę papierów
m game215.